poniedziałek, 17 listopada 2014

Bałwanek

Coś mi się obiło o uszy,że w pogodzie zapowiadają pogorszenie....brrrrrr. Zimno, deszczowo oby nie zimowo. Nie cierpię tej naszej Białej Pani. Pewnie dlatego udziubałam bałwanka na szydełku :) Jak dla mnie to tyle zimy wystarczy.
Codziennie w pracy muszę autkiem kierować, a zaspy i lodowiska na naszych drogach w zimie to niestety normalka. Jak się w najgorszą zawieruchę złapie kapcia, utknie w śniegu i trzeba czekać na ratunek.....oj te złe wspomnienia- aż mi zimno....



Moje małe bałwaniątko mówi zimie STOP!!!! Przynajmniej na razie. Niech wpadnie na chwilkę na Święta (tak dla nastroju )



A żeby mu nie było samemu tak smutno, bo wiadomo - bałwanki lubią jak jest biało, to ma na pociechę frywolitkowe, jeszcze cieplutkie gwiazdeczki.


Wzór pochodzi z  http://beva-handmade.blogspot.com/2013/12/bawanek-bouli-opis-bouli-snowman-free.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz