sobota, 3 grudnia 2016

Olaf.

Ulepimy dziś bałwana?
No chodź zrobimy to.

Już dawno wiedziałam, że muuuuszę GO mieć !!!!

Ostatnio aura zrobiła się ciut zimowa i jakoś tak biała włóczka sama wpadła mi w ręce.... szydełko leżało obok .... i tak powstał słodki bałwanek...
Bałwanek ma 26 cm wzrostu, no śniegu spadło u nas niewiele..... akurat na takiego by starczyło  :)
Włóczka himalaya everyday, Schemacik  na Olafa od AmiDarii 








Nie wiem czy Wam przypadnie mój Olaf do gustu, ale wielbicielki już zdobył. Nie mogłam pstrykać zdjęć, bo fanki go dopadły....


Uwielbiam jak jest biało na Święta, gdy wieczorem biały puch skrzy w świetle choinkowych lampek.Zawsze wieszam przeróżne lampeczki w ogrodzie i gdy pada śnieg jest po prostu magicznie...
Danusia w grudniu dała biały kolorek, chyba mój bałwan będzie pasował ?
Cykliczne kolorki - grudzień 2016




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz