wtorek, 14 kwietnia 2015

Kubuś

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione komentarze. Bardzo miło je czytać.
Bohaterem mojego dzisiejszego wpisu jest Kubuś Puchatek. Wszyscy go znają. Ten okrąglutki, pluszowy miś ma sierść w kolorze miodu. Nie jest zanadto rozgarnięty i trudno posądzić go o nadmiar rozwagi, dlatego, chcąc czy nie chcąc, pogodził się z faktem posiadania przydomka Misia o Bardzo Małym Rozumku. Centralnym miejscem w mieszkaniu Puchatka jest spiżarnia, gdzie przechowywany jest najważniejszy skarb misia. Bowiem treścią życia i największą miłością Kubusia, upragnionym przysmakiem, którym może zajadać się zawsze i wszędzie jest miód. Dla baryłeczki słodziutkiego smakołyku, pieszczotliwie nazywanego przez sympatycznego bohatera Małym Co Nieco, stać misia na prawdziwe poświęcenia.
Mam nadzieję, że uda mi się zrobić na szydełku przyjaciół misia; Prosiaczka, Tygryska i Kłapouchego
Mój Miś o Bardzo Małym Rozumku jest całkiem spory, ma 40 cm wzrostu. W całości zrobiony z włóczki akrylowej.



No i jeszcze muszę się pochwalić... moja lala otrzymała wyróżnienie w SZUFLADZIE w wyzwaniu ,, Przez różowe okulary''

Zapraszam Was do udziału w bardzo fajnej inicjatywie Diany, czyli Linkowym Party, ja zgłaszam ten post do niego. Ta inicjatywa to świetny pomysł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz